fredag 29 juni 2012

what a day!!!

Nästan så jag tänkte skrivit "what a difference a day make" som rubrik, men det är ingen skillnad i livet efter idag vad jag vet... tror inte det iallafall... en sådan rubrik får man nog spara på lite...

men jösses vilken dag! Det har gått ett i ett... och ändå inte... det har liksom aldrig varit stressigt eller så... egentligen är det nog bara det att jag har haft två pass idag som gör att dagen känns väldigt rolig... och lång! Halv nio åkte jag från gymmet... då hade jag jobbat 12 timmar non stop, typ... eller jo, lite stopp har jag ju haft, i bilen mellan kontoret och gymmet...och gymmet och kontoret... och tillbaks igen... men åh va roligt...

Två underbara pass idag, riktigt roligt med massor med deltagare, stora leenden och en sanslös mängd jävlar anamma! Me like big time!!! och jag vet att det inte klingar vackert att skriva om det, men jag blir verkligen så himla glad av att man är så nöjd och glad och vill vara med alltid! och när receptionspersonalen och PTar kommer och säger att folk sagt till dem att det är grymt bra, då blir jag faktiskt väldigt stolt! Jag kanske  är ganska så bra ändå liksom...

hem och packa och sedan hem till mamma och pappa... nu ligger jag nerbäddad i sängen och har inte packat väskan för imorgon... vilket egentligen är galet illa eftersom vi åker tidigt imorgon bitti... men jag orkar inte just nu... det får bli en rusch imorgon, ösa ner grejer i en resväska och hoppas att man får ihop det... vart vi ska? Har jag inte sagt det? Nä, det har jag kanske inte! Mamma, svägerskan och jag ska till Strömstad Spa hela helgen... gottigottgott!

Nu nattinattnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!