onsdag 27 juni 2012

ostbricka och allsång på skansen

ja, det känns som en tokrätt kväll för mig och min farmor... en sommartisdag när den är som allra bäst! Lägg till en massa tjejsnack och skratt, allvar och mer tjejsnack på det... då har du precis den rätta känslan!!!

helt underbart trevlig kväll!!! Och eftersom vi hade så trevligt så länge så orkar jag inte skriva så mycket mer än såhär ikväll... fröken fräken ska sova och helst vakna pigg och utvilad imorgon! (får väl se hur det blir med den saken... men försöka går ju!)

Hur var din tisdag?

4 kommentarer:

  1. Min tisdag var lite ut-och-in till en början. Men rätade ut sig på kvällen. Mycket tack vare ett oväntat telefonsamtal från en gammal vän.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ibland är det de små detaljerna som gör det! ganska ofta är det ju så faktiskt! =)

      Radera
  2. Höjdpunkten var när Sean Banan skrek: "MER ENERGI!!!" till tanten i publiken. Jag trodde hon och hennes väninna dog av rädsla... Haha! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, då höll jag på att kissa på mig! :)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!