onsdag 27 juni 2012

jag är så hungrig!!!

gaaah... skulle kunna äta upp grannen OCH en glass till efterrätt! Men jag förstår inte riktigt... idag har jag ätit ordentlig lunch... var ute och åt lunch med kollegan idag... lax, potatismos och sallad... åt så jag hade ont i magen efteråt... kan iofs bero på vad fasiken som helst... men ändå... jag åt riktig mat, inte bara en shake som så många gånger förr...

och jag har ätit nu sedan jag kom hem efter träningen + att jag tog en proteinbar direkt efteråt... man kan tänka sig att jag slarvar ibland... och det gör man rätt i, tänker sig att jag slarvar alltså... men idag har jag inte gjort det tycker jag... hmmm... får gå loss i kylskåpet och se om jag hittar något som inte är hysteriskt att äta halv tolv!

En annan grej som är lite hysterisk är att jag borde packa nu... skulle egentligen åkt hem till mamma och pappa ikväll redan, men skippar det då det bara blev bökigt, stressigt och sent... och framför allt inte gjorde någon annan skillnad än just det nämnda... stresset och senheten... så jag ska dit imorgon istället, efter jobb och pass... blir också sent så då hade jag tänkt ha packat klart ikväll... har jag det? Nej... men jag har lagt allt i två stora högar iallafall! man får vara glad för det lilla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!