onsdag 6 juni 2012

Vilka mängder jag skulle skriva...

idag alltså... massor... idag var dagen då jag tänkte att det skulle lossna... dagen då jag skulle låta orden flöda genom fingrarna... flöda fram på skärmen och sedan publiceras i den lilla del av cyberrymden jag kallar min... men så blev det ju inte riktigt... istället blev det tvärt om... så som det så gärna blir när man har storslagna planer... paff istället för piff... typ... regn istället för solsken (som iofs kommer efter regnet, men hade man inte räknat med regn så... ja... rätt blir det inte!)

Men ibland blir det inte som man tänkt sig... ibland blir det helt annorlunda, ibland bara lite annorlunda... idag blev det lite annorlunda... de där inläggen jag tänkte skriva blev inte det, skrivna alltså... men det borde innebära att de finns kvar till imorgon...

till imorgon vore det även bra om det fanns kvar lite energi... jag ska köra pass imorgon förmiddag och det är alltid mycket lättare att göra så om man är lite pigg och pepp! Vilket inte borde vara några problem, jag har ju värmt upp ikväll!!! Kände för att få lite egen träning idag så jag körde, hör och häpna, spinning efter jobbet... som deltagare... hade först tänkt gå på BodyPump eller något annat, som jag inte kör tre-fyra timmar i veckan av redan... men jag har fortfarande ont i baksida axel, upp mot nacken så jag tänkte att det nog inte var så klyftigt... cykel är alltid klyftigt... fast jag saknade headsetet... som vanligt!

Nu ska hon knoppa! God natt!



Saludos amigos!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!