lördag 16 juni 2012

hur söt får man vara?!

På en skala 1-10 liksom... hur söt är okej??? Jag hade ett litet sidospår igår på fruhippan... lite sådär oväntat kan man säga... fattade egentligen inte ett smack först... eller sedan heller... men det hela handlade iallafall om söthetsgrad... om det var okej att vara för söt eller ej, och var gränsen gick... blev inte klokare... förstår inte syftet heller faktiskt... börjar tyvärr misstänka att min hamster springer runt på konstgräs... och sedan dog telefonen... batteriet tog slut och jag fick, sådär lite ofrivilligt låta det bli hängande i luften... fast det var kanske lika så bra... man vet aldrig riktigt hur klokt eller inte klokt det blir när man är rosé-marinerad!

Så mycket kan jag säga iallafall att jag hoppas innerligt och fullt att jag inte sagt något dumt... sagt för mycket, varit för ärlig... fast då kommer nästa fråga, kan man vara för ärlig? Så länge ärligheten inte går över i annat än objektiv fakta alltså... när man börjar lägga in personliga värderingar i det hela, ja då är det klart att man kan vara "för ärlig"... äh, jag vet inte... som vanligt... men tydligen är jag ganska söt jag med... kanske för söt för mitt eget bästa till och med?!

3 kommentarer:

  1. Verkar vara en snurrig hamster det där, kanske du ska låta veterinären ta etitt eller köpa en ny ;)

    Saknar dig! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, snurrig, men väldigt söt... lite för söt ibland... ännu sötare stundtals... men ja, kanske... veterinären får det nog bli! Hamstern hade varit väldigt söt i krage! =) hahahaha!

      saknar dig med!
      kram kram!

      Radera
  2. Verkar vara en snurrig hamster det där, kanske du ska låta veterinären ta etitt eller köpa en ny ;)

    Saknar dig! Kram!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!