söndag 10 juni 2012

Att vara någons alternativ

Nä, det vill man ju inte... kanske är därför man är singel... eller så är det för att man är, enligt somliga "för kräsen"... eller så himla upptagen med allt annat... 


Jag vet inte... jag har ingen aning uppenbarligen... men en sak som slog mig en dag när jag var inne på fb och fick se detta citat är att DET är ju iallafall ett som är säkert!




“Never make someone a priority when all you are to them is an option.” ― Maya Angelou


Men hur vet man det innan det är för sent?! Samma som hur vet man om man är en del av någons "nya liv" eller bara en del i livet för att det blir mer spännande så... man får ju bara chansa och hoppas på det bästa liksom... hopp hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!