fredag 15 juni 2012

Stick och brinn ditt j*vla helvetes aspucko!!!

*lägger in en varning direkt... fula ord och aggressiva inslag kommer att förekomma... känsliga läsare varnas!*

Ja inte du alltså! Absolut säkert inte du!!! Men du vet, vissa dagar tar man skit bätttre än andra... idag är en sån där dag då jag inte gör det... tar skit... tål... står ut... energitjuvar ska man göra sig av med... om det är omöjligt så är det svårt att värja sig...

klumpen i magen som liksom ligger där som en stor, svart sten... pga någon j*vla idiots galenskaper... som man inte riktigt vet när de kommer... de kan hagla fram, galenskaperna... ibland inlindat i något äckligt grin... något smörigt, sliskigt och vedervärdigt... hatar... ja jag vet, hatar är ett starkt ord... men jag gör det... jag hatar... som tur är finns det få människor jag känner så för... men du kanske känner igen det, känslan av att man inte ens skulle pissa på personen om han brann... för det vore att strida mot de mänsliga rättigheterna på något vis... för alla andra människors rättigheter alltså...

men men, det känns bättre nu, nu när jag fått spytt ur mig lite av det där... förlåt att du fick ta del av detta... för egentligen vill man ju framstå som en glad och positiv tjej, hela tiden, alltid, typ... lite som Laura i Lilla huset på prärien när hon skuttar ner för backen i introt...så kommer helgen att bli, kanoners tror jag, lugn och stillsam, städdag på gården och träning. Egentligen helt emot vad jag behöver, men "sometimes what you need is not always what you get"... som tydligen Europe (bandet, It's a final countdown) har som textrad i någon av sina låtar... fast då var det visst, sometimes what you want is not always what you need... men jag tänker att man kan freestyla lite!

8 kommentarer:

  1. Hatar lilla huset på prärien...
    BRA du kom av med irritationen!
    Thats´s what makes a blogg worth it!
    KKKrrrraaaaammm!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du och jag har väldigt lika smak ibland och väldigt olika smak i annat, jag älskade Lilla Huset på prärien, lästa böckerna flera gånger när jag var liten!Men jo, det är lite präktigt! =) Haha, ja, det är bannemig en fördel med att kunna skriva av sig och skicka ut det i bloggosfären! =)
      kram kram kram

      Radera
  2. Ständigt glada människor är inte friska. På riktigt, det måste vara något gravt fel på dem. Förmodligen är det dem som gråter i kudden varje natt. (Här är vi inte fördomsfulla!)

    Så BRA, bra att du släppte ut det! Då är du också normal!

    Puss & kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, trodde du på riktigt att jag kanske inte var det??? Normal alltså?! =)))
      Puss o kram

      Radera
  3. Haha! Lilla Laura... För att inte tala om oskuldsfulla, inget bus ALLS (!)-Mary i samma serie... ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, henne (Mary) hade jag helt förträngt... såååå jävla tråkig!!! =))

      Radera
  4. ha ha - så man kan sammanfatta ditt citat som:
    "Europe, men inte Europe alls egentligen..."
    - eller...? :-)
    (dock har jag för mig att den heter "It's the final countdown")

    Bra att ilskan rann av dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja så kan man sammanfatta det!!! Inget citat alls alltså! Du vet hur det är när man är skogstoksjävlaarg... det blir inte alltid rätt! (då heller) =D

      Ja, lite av den iallafall... tyvärr är detta någon jag är tvungen att stå ut med 5 dagar i veckan... det finns mer ilska på G helt enkelt!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!