måndag 4 juni 2012

måndag...

... nackspärren, eller mer muskelvärken i baksida axel, nära nacken, sitter som en smäck... Voltaren Gel kletas på lite sporadiskt sådär... vet inte om det hjälper... kanske mest placeboeffektivt... vad vet jag!?

har inte alls den där goa känslan idag... anar varför... fan också, att det påverkar så starkt... men det blir bra ändå, det blir som vanligt helt enkelt, och som vanligt är inte fy skam det heller!!! Egentligen kanske det vanliga är bättre... egentligen... mindre bergochdalbana... det kanske är lika bra att vänja sig liksom... så är det nog, även om jag har svårt att släppa taget, svårt att ge upp hoppet... trägen vinner... den som ger sig förlorar... jag hatar att förlora...

och eftersom jag hatar att förlora kommer det bli så att det får rulla på i samma hjulspår tills jag inte bryr mig längre... eller tills jag har vunnit... jag vet, jag är som en groda utan ben... alltid... hopplös... men man vet ju faktiskt inte vad som händer... it aint over until the fat lady sings! och vad jag vet så gör hon inte det än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!