onsdag 6 juni 2012

Så lägligt det kom sig!

Att Sveriges nationaldag är en röd dag!!! jag behövde tydligen få sova idag... gjorde så med besked iallafall... gottigt!!! Sova kan vara något av det bästa jag vet... inte DET bästa jag vet kanske... det finns ju mycket annat som slåss om första platsen menar jag, men jädrar va gott det är!!! Att sova alltså!

Men nu, efter frukost och i stort avsaknad av kaffe, inte för att det inte finns utan för att jag inte ids sätta på något... så ska jag packa på mig träningskläderna och traska upp till gymmet, kanske hinna träna lite innan det är dags för ett cykelpass! Man skulle kunna tänka sig att jag skulle satt ihop ett "sverige-pass" men det har jag inte... kör mitt, för tillfället, favoritpass och så får vi vara glada och nöjda med det! Min inspiration till att pula ihop nya pass har lite grann smugit sig iväg och gömt sig... tror min hamster* tog den... inspirationen alltså...

Jag har liksom glömt bort alla låtar... det känns som om det inte finns någon musik, förutom Euphoria, Dansa Pausa och några Gummibjörn-låtar... DET bygger man inte ihop ett pass på, inte ens jag!!!

Nä, off I go, annars blir det inte alls något tränat för min del... förutom cykelpasset då förståss!

Vad ska du göra idag? Något särskilt för att fira???



*Hamstern är min magkänsla jag gick omkring med i två månader... som om det var gigantiskt stora fjärillar som flög runt i magen eller, som om en hamster sprang runt, runt... man kunde likna det vid att hamstern springer men hjulet står still... tyvärr måste jag väl kanske göra mig av med min hamster... det verkar inte vara så att den är riktigt min att få... falsk marknadsföring kan man kalla det också... fast jag har inte riktigt bestämt mig... som så många gånger förr är jag kanske mer en kanin än en hamster... lever på hoppet... (tänkte att detta skulle förklara lite för dig som kanske är ny här, för dig som läst här i två månader och inte för ditt liv kan förstå vad jag menat med alla metaforer... är rädd att jag kanske inte gjorde någonting mer lättförståeligt... krånglade nog mer till det... som så många gånger förr!)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!