tisdag 5 juni 2012

så j*vla rätt!!!

Tog på mig min nya klänning och mina svarta hunter imorse och kände mig:

- snygg - ja!
- smått naken om knäna - ja!
- randig - ja!
- trendig - ja!
- lite felklädd om fötterna - ja!


Men nu, nu öser regnet ner och jag känner mig så rätt så rätt!!! Hann hoppa lite jämnfota i vattenpölarna på lunchen också, för att liksom verkligen komma i rätt stämning... det var ju det där med att bli vuxen kontra att ha barnasinnet kvar!

och jo, jag vet, det ser ut som om jag har använt samma bild som igår, men det har jag inte!! kolla håret!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!