söndag 24 juni 2012

sabla mygg!!! eller knott... skitsamma, kliar gör det!

Jag var så himla redig i fredags, på med gummistövlar och sedan myggspray på benen (under kjolen... det tyckte många var väldigt roligt... skrattar bäst som skrattar sist, tänkte jag!)... men sedan när vi var tillbaks från midsommarstångsdanseriet så åkte gummistövlarna av... myggspray åkte dock inte på... så ja, det går en fin gräns på mina ben... rödprickiga och ej rödprickiga... ja, förutom ett som sitter bakpå låret... där hade jag kanske inte kommit åt med sprayen...

jag måste vara väldigt söt för hej-hoppla-satan va de har ätit på mig!!! och då dansade jag ändå som en tok, så det är nästan konstigt att de fått fäste eller kunnat hålla sig kvar kan jag tycka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!