torsdag 5 maj 2011

tittar djupt ner i kaffekoppen

torsdagar denna tiden är nog den värsta dippen för mig på hela veckan... jag skulle kunna somna stående... idag på lunchen knaprade jag ju dessutom godis... dvs. blodsockerdippen är ännu större liksom... men nog med klagomål... inser att den där listan i förra inlägget var alldeles för fåordig för att få mig ur my dry spell...

testar med en dagens också...


dagens låt: Good times - Roll Deep ft. Jodie Connor
dagens dusch: mais qui!!! très éntonnant!
dagens frisyr: hängande, lite lockigt men helt av egen kraft
dagens smink: lite av varje... borde nog kanske tagit mer av varje...
dagens klädsel: jeans, svart linne, rosa tunika/blus
dagens planer: pass i Nödinge ikväll
dagens vill ha: idéer och lite inspiration
dagens saknad: se ovan... och en kram
dagens drog: kaffe
dagens träning: s-core45 och cykel60
dagens måste: hålla mig vaken till ikväll
dagens dricka: kaffe och vatten
dagens mat: lax och spenat
dagens mående: trött tröttelitrött-trött


har nästan detta på mig idag...
fast mörkare jeans och converse
istället för sommarskor...

2 kommentarer:

  1. Shit, vad du tränar! Duktig du är!!

    SvaraRadera
  2. tack! men det är ju mitt jobb... praktiskt så det förslår att alltid vara tvungen att träna... det blir inte lika lätt att hoppa över passen då! =)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!