måndag 9 maj 2011

lite frågor som behöver svar...

av teknisk karaktär... lite sånt där jag går och funderar på dagarna i ända... eller inte så mycket, men det frustrerar mig när jag gör det, att jag inte kan... jag kan ju inte så mycket om sånt där tekniskt... det är ingen hemlighet alls... det är ett under att det faktiskt finns en blogg där jag härjar över huvud taget! Listor och såna där gadgets som finns utöver text är rent mirakel...

men nu har jag sett att andra har tre-fem förslag på tidigare inlägg i bloggen som man kanske skulle kunna tycka vore intressant om man läst det inlägget man just läst... under varje inlägg... vet ni vad jag menar? LinkWithin heter det visst... jag försökte fixa sånt hit också... men inte fasen fick jag det att funka! Måste man ha etiketter på sina inlägg för att det ska fungera?

på tal om etiketter... väljer man dessa helt själv? Måste man komma ihåg dem eller bildas det någon lista av dessa så man inte tillslut har sjuttioelvatusentrehundratolv olika etiketter att spåna kring för att man har gott om idéer men litet minne...???

de där andra frågorna jag går och funderar på dagarna i ända, de kan vi ta en annan gång, i ett annat inlägg... var sak har sin tid som man säger!






1 kommentar:

  1. Etiketter hittar du på själv.
    Du kan skriva långa meningar.
    De sparas sedan och vill du ha listan framme i bloggen kan du lägga till den gadgeten.
    Link within hade jag en gång i tiden, minns inte hur jag gjorde, tror jag la nån html-kod i en gadget.
    Men jag ångrade mig för att det ser så rorigt ut i bloggen.
    Det finns ju en annan gadget du kan lägga till som heter Mest lästa inläggen.
    Inte så mycket hjälp kanske, men ändå. :)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!