onsdag 4 maj 2011

det är mycket man vill!

Har suttit och spanat i lite trendkataloger och tidningar för att uppdatera huvudet lite, få lite inspiration och nya idéer för kommande säsonger… GANT har en galet fin katalog i år (också) med sååå mycket snyggt att det nästan blir farligt… en massa härliga bilder med urtjusiga människor i om möjligt ännu tjusigare kläder och miljöer…


jag vill också segla, sitta på däck i en marin/vit bikini, läsa en bok, sippa lite rosé, låta håret flyga lite fritt i vinden och le åt min superhunk i madrass-rutiga shorts… när han fendrar på och jag kanske slänger ur mig att "nej älskling, det är är ingen Fender, det är en Ibanez!"... varpå han kanske svarar "nu tycker jag allt du är lite sträng!"...

när jag ändå är igång och önskar en massa så skulle jag kunna tänka mig en ny kropp också… lite längre, smalare armar och ben framför allt… och en skinka utan nackspärr… eller Ischias som det tydligen kan vara… fast jag tror ju bara det är lite trötta muskler från i helgen… för det strålar liksom inte ner i benet… det gjorde det igår iofs, nu är det mer koncentrerat på sidan av skinkan… mycket konstig känsla i alla fall…

försökte föresten fixa så jag skulle kunna blogga från iphonen, laddade hem BlogPress-appen men får bara reda på att det ”Failed to connect the blog service provider, check your password and network connection”… d’oh! Jag kan inte sånt! Hur gör man? Någon?? Vill bara att det ska funka! Gör ju livet lite trivialt enklare tänkte jag… triviala enkelheter är ofta galet trivsamma…

4 kommentarer:

  1. Ska försöka förklara hur man gör för att blogga på iphonen...
    På bloggspot så går du in i din instrumentpanel, klickar på inställningar och sen e-post och mobil..
    Där får du skriva in en adress där du mejlar inläggen till.. (Du får skriva in typ ett namn eller så) Den adressen mejlar du som sagt dina inlägg till! (Du får bara aktivera en mejladress på din mobil, tex hotmail eller vad du nu har...)
    Hoppas du fattar annars får du höra av dig! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en hTC så jag har inga problem... :-D

    (men hade sjutusan till problem tills en kompis kompis hjälpte mig) Vet inte hur han gjorde men nu funkar det i alla fall.

    SvaraRadera
  3. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!!!!!!!

    :-)

    Åh vad mkt jag ska läsa här inne nu!!!!

    :-)

    SvaraRadera
  4. åhh SUCK jag har också problem med detta! så jobbigt :( jag köpte precis den här blogpress-appen till min iphone men jag får samma felmeddelande... har också blogspot. palla att man betalade och så fungerar det inte! :(
    får googla vidare om problemet... måste ju finnas en lösning...

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!