söndag 8 maj 2011

söndagens dagens

det är nog bra för mig att jag är uppbokad idag och inte kan vara ute i solen... benet är fortfarande lite ilsket rött sådär och jag vet ju hur svårt jag har för att låta bli att utsätta mig för solen... det är ju så gött liksom!

idag ska det cyklas för mustaschkampen... eller rättare sagt, vi cyklar och alla som är med lägger en slant som vi sätter in på mustaschkampenkontot... så får vi träning och gör en god sak samtidigt, inte bara för vår egen goda sak, som alltid annars! 120min är go träning för benen... och mina som skulle behöva vila... men det får bli en annan dag!

har suttit och klippt pappersmustascher till detta nu på morgonen... jättepilligt... tror kanske till och med att jag gett upp... känner lite att det är tanken som räknas... och då är det inte tanken på pappersmustasch som är den viktiga utan själva grejen...



dagens låt: Mustasch - Double Nature
dagens dusch: efter passet
dagens frisyr: hästsvans
dagens smink: nä... det skippar jag allt
dagens klädsel: inledningsvis blir det löpartights, sportbh och linne... sedan får vi se
dagens planer: mustaschkampscykel... träffa kusinen... promenera med Ghila
dagens vill ha: någon att vakna bredvid
dagens saknad: brist på ensamhet
dagens drog: endorfiner
dagens träning: spinning 2h
dagens måste: tagga på nu
dagens dricka: vatten
dagens mat: proteindrink so far... har ju ätit för hela månaden  denna helgen...
dagens mående: trött och  lite stressad


Hoppas du får en riktigt härlig dag!!!

2 kommentarer:

  1. brukar inte ha invändningar på dina dagens.
    men borde inte dagens frisyr ändå vara en liten mustasch?
    kan man ju tycka.
    hoppas du får en skön dag! trots att solen inte får lysa på dej.
    kram kram!
    ulrika

    SvaraRadera
  2. vännen, du får ha hur mycket invändningar du vill!!!! Jag blir så glad av dina kommentarer!!! Men hur gör man en mustaschfrisyr undrar jag??? tack, dagen har varit riktigt bra! stor kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!