onsdag 25 maj 2011

inte vilken onsdag som helst!

... nä för idag fyller min allra bästa Malin år! Min Gullemamis som jag känt sedan vi gick i förskolan... det blir väldigt länge... typ 20+några år till... ungefär... för några år sedan... ganska många nu kanske... så brukade jag säga att jag var en ålder efter att Malla fyllt år... jag fyller ju på hösten men om vi fyllde 18 det året så va jag 18 från och med Malins födelsedag... numera gör jag inte så... numera suger jag på karamellen så länge jag kan!

Hur som helst, min allra bästaste Malin är verkligen det, allra bäst! Snäll och glad, söt och trevlig. En jäkel på att laga mat och fixa och dona. Social som få och rolig så in i Norden! Alla älskar Malin liksom, så har det alltid varit! Jag älskar min Malin! Har man känt varandra så länge som vi gjort så har man gått igenom de flesta av livets faser hittills... kärlekar, uppbrott, tonår, skola och bus. Vi har spanat på båtar ihop, fnittrat hysteriskt, tältat utanför campingplatser fastän man inte fick för att vi som ungdomar inte fick tälta på campingen heller... delat häxor och busat som skam... lyssnat på U2 sen vi var 10-11år... dansat som om ingen såg... drömt om framtiden och delat funderingar och hemligheter... följt ledtrådar och tagit vitaminpiller och "gå och lägg dig!"... Roll On!


Grattis på födelsedagen!!! Hoppas du får en helt underbar dag min vän! Jag älskar dig!!

3 kommentarer:

  1. Söta ni...
    O för att dra ihop den sentimentala påsen så: Jag älskar er också!!
    Vi e ett gott gäng o just det gänget ska på en fantastisk roadtrip om några veckor...
    Nu orkar jag inte hålla mig längre, snart börjar jag packa!!
    Puss på er

    SvaraRadera
  2. Söta du! Älskar dig med! Blir alldelles rörd när du skriver så fint! Puss!

    SvaraRadera
  3. Naw, mina sötisar!!! Love you longtime - all the way to the moon and back!

    Yes!!! Roadtrip it is!!! Girls on tour!! kan bara bli succé!!!

    haha, Fia, gör så, sen kan du komma hit och fortsätta packa... jag gör ju alltid sånt i sista minuten... kan bli intressant! Måste ragga sovsäck tror jag minsann... och festivalattiraljer... vågar inte lita på min charm till 100%...

    PUSS MED KRAM ÄLSKLINGAR!!!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!