torsdag 5 maj 2011

jag är trött...

... och borde självklart gå och lägga mig i tid för en gång skull... men det är nu jag börjar fladdra iväg i tankar och funderingar... inget djupt eller allvarligt... men det är på något vis nu huvudet är klart för att mysa... kanske inte alls är konstigt, det är antagligen först nu jag börjar landa efter kvällens pass... två galna pass som verkligen fick mitt humör att ta två steg uppåt! Inte för att jag var på dåligt humör innan, men det blev liksom ännu bättre!

Ovanligt få deltagare idag, men det gör liksom inte så mycket. Det viktiga är ju ändå alltid dialogen oss emellan och studsandet av energi i salen... DET fanns på plats med besked idag! Det finns gånger när man kör ett pass som är fullt och det ändå inte blir någon direkt superenergi... vet inte vad det beror på, men det  finns gånger då man får jobba som en galning för att få respons... andra gånger, som idag känns det som om salen fylls med energi från början och man kan tillslut nästan ta på stämningen!

Båda gångerna är det otroligt spännande att vara instruktör, men självklart gillar man läget bäst när man får gensvar utan att behöva tjata... man känner sig ibland som en tjatig tonårsmorsa liksom... men inte idag... och inte igår... då är det få saker som slår det som det innebär att vara den som styr upp och leder gänget till stordåd! Jag älskar mitt jobb!!! som ju bara är min hobby egentligen... men åh så viktig för själen!!!

Kroppen tyckte det var ganska okej att köra core idag också... det är inte superskönt för min lilla skinkspärr... eller den nyfunna känningen i framsida lår... men med lite extra stretch och värmebehandling (i form av en varm laptop i knät) så tänker jag att det nog går över! imorgon blir det vilodag iallafall och på lördag är det dags för lördagspass igen!!! Som jag har längtat! Nu får det vara nog med utsvävningar...

ska nog ta gitarren och spela en stund... hitta lite stämning och mysa med några Lars Winnerbäck-favoriter... i mitt huvud är ju klockan bara barnet än och jag behöver tydligen, trots min inledning, inte alls sova på ett tag...




 

jag har ju kanske redan tipsat om den lilla appen PictureShow till Iphone... men hur som helst, det är värt att tipsa om den igen isfall... den är jätterolig!!! Gör under med vilken bild som helst!!! Jag älskar den! Som du kanske redan märkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!