onsdag 18 maj 2011

det gäller att prioritera

herreminje va trött jag va imorse... och fortfarande är... fattar inte vad som hände... kanske skulle ta och gå och lägga mig i tid på kvällarna istället för att sitta vid datorn med gitarren i knät... någonstans kanske man skulle se till att prioritera sömn framför några andra saker iallafall... före plugg har jag ju redan klarat av... varför är det så svårt med just gitarren... och bloggen... små frågor... jobbiga följder... inte jobbiga som världskrig och jordbävningar... men det vore ju käckt om man någon morgon kunde känna att "ja, idag är det bara att tuta och köra!"... så känner jag väldigt sällan... den spontana tanken när klockan ringer är oftast "du skämtar med mig nu!?!" iallafall efter fjärde snoozningen, då jag börjat förstå att det faktiskt är dags att gå upp...

"skalman han är tlött"

och inte fick jag pluggat något direkt igår heller... tar det ikväll... efter passen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!