måndag 23 maj 2011

Håkan Hellström - Live på Cirkus

på lördag (28/5 kl.20:00) på SVT1!!!!! Får man ju inte missa!!!

"Konsert från 2011. Det bästa från spelningen på Cirkus i Stockholm. Över tio år har gått sen genombrottet med "Känn ingen sorg för mig Göteborg". Men Håkans Hellströms bästa tid är fortfarande nu och hans energi på scen saknar motstycke i Sverige. Publiken sjöng allsång till varje gammal låt och behandlade de nya som blivande popklassiker. Även 29/05 i SVT1, 02/06 i SVT24, 21/06 i SVT1, 24/06 i SVT1 och 25/06 i SVT1." från tv.nu


Så nu blir det att planera helgen och allt pluggande som MÅSTE ske kring detta känner jag... visst det visas tre gånger i repris också, men då kan man ju se det som bonus!  Man kan ju knappast få för mycket av Håkan liksom!!! så därför tar vi en till... en av favoriterna... bland många... men ändå



och när jag letade så hittade jag även denna... såååå galet fint... när två storheter möts på allra bästa sätt liksom!!! Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!