söndag 15 maj 2011

ordningen är återställd!!!

När man åker på roadtrip med min mamma så behöver man inte tänka på så mycket annat än att man själv är med och har ett par tre ombyten med sig, sin tandborste och ja, typ, det var nog allt... resten har hon redan fixat liksom, för länge sedan dessutom...

som nu, jag vaknar av att dörren öppnades och stängdes vid nio... sover ju som en stock när jag sover... då har min lilla mor redan druckit kaffe och sedan varit ute och promenerat runt i Rättvik... när jag väl kravlat mig ur sängen och satt mig för att blogga lite, ja då står frukosten på bordet, äggen har kokat färdigt och allt är serverat och klart liksom!

Man kan kalla det roadtrip de luxe! Iallafall för den här tjejen som blev tonåring på 50 mil! Nu väntar frulle och resten av dagen kan börja!

7 kommentarer:

  1. Å, vilken mamma! Vad mysigt att åka iväg så där tillsammans.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken mor! Underbart och mys på.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt!!!

    Och tack snälla söta för kommentaren! :)

    SvaraRadera
  4. Kan jag låna henne? Skulle också vilja göra en roadtrip. Men neråt landet. Kan ju hälsa på dig då.. :-)

    Låter helt enkelt ljuvligt, tycker jag. Ha det bra.

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken snäll mamma! Njut och har en skön dag.
    Kram!
    M

    SvaraRadera
  6. Kör ett kombosvar:

    Ja, min mamma är fantastisk... hon är bäst helt enkelt... helt klart den bästa mamman jag har!!! och att åka på resor tillsammans är verkligen supermysigt!

    Singelmamman, det går säkert att ordna! =)

    Ja, F, ibland så skiner solen lite extra! =) Välkommen föresten!!!

    stor kram till er alla!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!