måndag 2 maj 2011

Hemsedal i bilder

tyvärr har jag ju inte tagit för mycket bilder... hade liksom fullt sjå med att leva! Men några fick jag till... hoppas ingen som är med tar illa upp... isåfall får ni säga till! och om någon har fler bilder från denna resan så tas dessa väl emot också såklart!!!







Livet är lätt att leva i såna här lägen!

en lista för helgen också... så det ändå blir rätt på något vis!

helgens låt: Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen
helgens dusch: ett par
helgens frisyr: mest snöblandat kan man säga...
helgens smink: lite... och ofta satt det mer under ögonen... blir så när man gnider ansiktet i snö och har solskyddsfaktor på sig... men det är viktigt med läppglans... jordgubbssmakande...
helgens klädsel: underställ, svart linne, överdragsbyxor och röd jacka, svart mössa
helgens planer: överleva backen
helgens vill ha: koll
helgens saknad: erfarenhet
helgens drog: Fisk och rödvin, snö (fast riktigt... inte sånt där pulver)
helgens träning: mental och fysisk
helgens måste: våga mera
helgens dricka: rödvin
helgens mat: grillad korv i backen
helgens mående: fantastiskt

6 kommentarer:

  1. ja, det är inte utan att man längtar tillbaka... snart hade det varit läge att ta på sig linnet och traska upp till after skin liksom... hur gött som helst! Hoppas jag får tag i fler bilder också, någon där man kanske faktiskt ser att jag åker/vurpar! =) kram

    SvaraRadera
  2. Haha. bloggar du om mig ;) ^^ Andreas //// Borat !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Andreas! Välkommen! ja, du var ganska spektakulär på den resan, även i år måste jag säga! Är man spektakulär (på ett trivsamt sätt) så kan det hända att man hamnar i den här bloggen! Hoppas du inte tar illa upp, för isåfall får vi självklart göra något åt det! ;-) //Nina

      Radera
    2. Chill dill. Kollar alltid över om det finns bilder som kan anses som direkt "stötande" när man kommit hem o lugnet lagt sig. Jag tackar o bockar för den publicitet du gett mig.

      ///Andreas

      Radera
    3. Haha, du publicerar dig rätt bra själv måste jag säga! Har du hittat några stötande bilder för 2013 då? Jag var ju inte med uppe i år, missade hela spexet... känns lite surt måste jag säga! =)

      /Nina

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!