tisdag 17 maj 2011

måndagsdagens - för den goda ordningens skull

tänk, det höll jag på att glömma! Hur är det möjligt, tänker du kanske, men jo, det är det faktiskt... i min lilla hjärna rör det sig många tankar samtidigt... ibland slipper någon undan... ganska ofta till och med...



dagens låt: Kalle Moraeus - Underbar
dagens dusch: jo, nu har jag kommit underfund med den!
dagens frisyr: uppsatt i klämma
dagens smink: jo
dagens klädsel: jeans, vitt linne, svart kofta, svarta converse
dagens planer: besöka Mora, vandra runt Styggforsen och hälsa på B & J-E
dagens vill ha: en stor vit dalahäst 
dagens saknad: någon att komma hem till, någon som Kalle Moraeus fast inte men ändå... (iallafall om man lyssnar på texten!)
dagens drog: idag har jag nog kört drogfritt faktiskt!!!
dagens träning: powerwalk imorse med mamma i Rättvik
dagens måste: inte många
dagens dricka: vatten
dagens mat: köttfärspaj till lunch i Mora, fläskfilégryta och pressad potatis till middag hos B & J-E... supergott!
dagens mående: bra!!!

2 kommentarer:

  1. Gillar den sista meningen... Härligt!
    Bilderna från rättvik såg verkligen fina ut. Och vilken mat.... Mmmm..
    Hade en chef en gång som kom från Rättvik.. Apropå ingenting.. Hahaha!

    Ha en skön dag!
    Kram på dig!
    M

    SvaraRadera
  2. Ja, vissa dagar är riktigt bra faktiskt! Det är galet skönt! De flesta av mina dagar är bra när jag tänker efter! =)

    Tack! Det har varit en väldigt bra resa... och det är ju verkligen fint uppe i Dalarna! Och ja, maten var supergod, båda kvällarna!

    haha, någonstans ska man ju komma ifrån och enligt namnet så är ju Rättvik rätt iallafall!

    stor kram!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!