tisdag 10 maj 2011

en bra tisdag

om än lite annorlunda än vanliga tisdagar! Startade dagen med kundmöten... alltid lika trivsamt och spännande! Sedan blev det en snabb runda i butik innan det var dags att åka tillbaks till kontoret... J och jag stannade vid gröna-skylten-butiken och fyllde på förråden och sedan gick vi och tog en glass i solen... bilderna är lånade från gb.se... nu är jag helt mätt... får börja mitt nya liv nästa måndag igen tror jag minsann...

hallon sorbet

jordgubb & rabarber

Strawberry cheesecake

dagens låt: Petter & September - Baksmälla
dagens dusch: alldeles för kort och för tidigt...
dagens frisyr: hängande... har insett att det funkar riktigt bra faktiskt...
dagens smink: japp, både ögonskugga och grön kajal!
dagens klädsel: jeans, vit omlott blus = alldeles för varmt! fast jag klagar inte!!!
dagens planer: jobba klart och sedan åker jag till Johanna och myser med bebis!!!
dagens vill ha: ledigt
dagens saknad: en kram
dagens drog: kaffe
dagens träning: nä... jag kör stenhårt på vilodagar just nu!
dagens måste: handla, men det fick jag löst! =) tänk vad ett paket knäckebröd kan lösa mycket!
dagens dricka: vatten
dagens mat: salamie/brie-baguette, glass... får nog räcka så!
dagens mående: mätt och belåten!

6 kommentarer:

  1. Nästa måndag!? Du kan väl vänta tills vi är hemma från Dalarna igen! Kram fr mamma

    SvaraRadera
  2. haha, ja, det är klart jag gör, det ska ju ätas Rättviksglass i stora lass nu ju! =) kram

    SvaraRadera
  3. Bra inställning där tycker jag! :-) Och vi har ju flera dagar på oss så vi kan gå igenom alla sorter, eller iallafall många!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på glassen! Påminner lite om den där konstnären som hade utställning på Marstrand för en massa år sedan, han som var "autodidakt". Han hade också såna där skuggningar på sina verk. De ser ut att sväva fritt. :-)

    SvaraRadera
  5. Vilka smarriga glassar! Hoppas att du får en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!