fredag 20 maj 2011

Friday I'm in love!!!

i livet självt tror jag nästan... eller så är det kaffekoppen framför mig jag är lite extra kär i just nu... den har ju blivit en kär vän den sista veckan... för utan mitt kaffe hade jag nog inte orkat... är så galet trött... vet att jag får skylla mig själv... och det gör jag... mig och gitarren som blivit sådana hejdundrans vänner...


dagens låt: The Cure - Friday I'm in love
dagens dusch: ja, och idag unnade jag mig en lite extra lång... gött e de!
dagens frisyr: hängande... borst and go... det blir som det blir
dagens smink: ja, lite
dagens klädsel: jeans, grått linne, svart kofta, färgglad scarf, svarta converse
dagens planer: jobba jobbet, fixa inför morgondagens Gbgvarvsspinning och hälsa på kusinen med familj
dagens vill ha: en kram och ett skratt
dagens saknad: mycket... som flickan sa!
dagens drog: kaffe
dagens träning: nä, idag blir det vilodag... mina baksidalår tycker det är snällt!
dagens måste: fixa inför imorgon, anmäla mig till tentan...
dagens dricka: vatten
dagens mat: keso, fetaost, avocado och tomater
dagens mående: bra, lite huvudvärk men även den får jag skylla mig själv för... inget ett glas vatten eller tre inte råder bot på

1 kommentar:

  1. Ibland behöver benen vila lite, jag kör bara ett lätt spinningpass idag för att rensa hjärnan lite från detta satans uppsatsskrivande.
    Anmäl dig till tentan sen önskar jag dig en underbar fredag!
    Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!