lördag 14 maj 2011

god morgon!

lördag morgon är nog bästa morgonen på hela veckan! Då har jag pass... cykel60... med världens bästa deltagare...jag har haft detta passet nästan sedan jag började som instruktör för snart fyra år sedan... inte konstigt att det känns så bra då liksom! För även om deltagarna har roterat, några fallit ifrån och andra tillkommit, flera gånger så är det ändå en, mirakulöst nog, gedigen grupp... jag älskar dem!

egentligen borde jag packa nu... sticker till Dalarna direkt efter passet nämligen... och jag packade inte igår kväll eftersom jag då råkade... bara råkade... fastna vid datorn och med gitarren i famnen... som det kan hampa sig liksom! Men några Lars Winnerbäck och någon Marie Fredriksson senare så sover man så himla gott... fast gitarren behöver stämmas nu... får nog ta och försöka göra det innan vi åker iallafall...

så egentligen borde jag packa nu... men jag sitter ju här... igen... och packar gör man ju inte direkt med fötterna... inte jag iallafall... var är disciplinen och detaljstyrandet när jag själv behöver det liksom? Sitter det i headsetet?

ha en  bra dag mina vänner! om allt vill sig så kommer jag tillbaka under dagen med en reserapport!

4 kommentarer:

  1. Kör försiktigt!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag som då sitter på den ansra sidan älskar när man har en instruktör som är grym!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du har sån bra grupp"!! Och ha det alldeles i dalarna! Kram

    SvaraRadera
  4. Ylva - det gjorde hon, mamma alltså... jag fick inte köra alls... =) kram

    Petra - kan du inte komma och vara med på ett pass någon dag? Säg till så fixar jag en gästplats till dig! Hade varit så kul!!

    Melinda - ja, det är helt fantastiskt roligt när man har ett gäng deltagare som ger allt! Det har jag nästan alltid iofs, men lördagspassen är speciella, helt klart! tack, det ska vi ha! Krya på dig vännen! kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!