söndag 13 januari 2013

Vart tog den här lördagen vägen då?!

Körde pass imorse, som sig bör, det är ju ändå lördag... och jo. jag fick till den där styrketräningen efteråt också faktiskt! Sedan gick jag hem, fick bokat biljetter till en grej vi ska gå på om några veckor... att boka visade sig vara knepigare än vad jag trodde det skulle vara, som tur var så tyckte killen som jag pratade med i supporten det också... man vill ju inte känna sig korkad!

Från där någonstans tills att det var dags att åka till goda vännerna som bjöd på middag vet jag inte riktigt om jag fick gjort någonting av vikt faktiskt... har en massa borden att ta tag i här hemma men jag orkade bannemig inte ett enda av dem... Coulda, woulda, shoulda... men ja, då kan jag ju göra det imorgon istället! Eller ja, åka till tippen blir ju svårt förståss... har en hel massa skräp att slänga... men det får väl bli en annan gång då!

Hur som helst, kvällen har spenderats hos goda vänner, med ännu fler goda vänner... middag och massvis med prat, lite singstar och mer prat... alltid lika trevligt! alltid lika gott! Nu ska jag sova, kan hända jag rört upp lite tankar och känslor hos mig själv ikväll som jag lyckats lägga locket på i några månader... vet inte vad som är bäst, att öppna lite försiktigt ibland och låta det pysa ut eller stänga helt och riskera tryckkokareffekt på det hela?! Strunt samma, det blir som det blir ändå och jag har ändå förlorat... eller som Melissa Horn sjunger "jag har förlorat en tävling, men vunnit ett val"... fast ja... eller? Det är iallafall nyttigt att prata med såna där som ställer lite oväntade frågor, såna där frågor som man måste tänka till lite för att besvara...


Tusen tack för ikväll alla inblandade! Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!