måndag 14 januari 2013

Måndagsbonanza!

Ja jösses! Så måste det vara... jag brukar hävda att jag älskar måndagar, men denna måndagen, det är den där måndagen som är undantaget för att bekräfta regeln... trött, frusen, rösen och bara burrig... jädrar i lådan va jag fryser och känner mig ynklig!

tänker att jag får köra en gammal klassiker för att lätta upp stämningen här lite... en dagens... det var länge sedan... känns nästan högtidligt!


dagens låt: Kristoffer and the Harbour Heads - Little goes a long way (galet grym att sjunga med till i bilen!)
dagens dusch: alldeles för kort för min smak
dagens frisyr: lugg och tofs
dagens smink: ja lite
dagens klädsel: vinröda baby-cord byxor, svart linne, svart kofta, svarta stövletter
dagens planer: hålla mig vaken hela dagen, köra pass (cykel60) och styrketräna ikväll
dagens vill ha: ork, energi och en stor påse godis (men nä, det ska jag inte)
dagens saknad: inspiration
dagens skoj : cykelpasset ikväll lär bli lattjolajbans
dagens drog: kaffe
dagens träning: cykel och styrketräning
dagens måste: kolla öppetiderna på tippen... har en sju, åtta papperspåsar med skräp som behöver slängas i köket... 
dagens dricka: vatten
dagens mat: gulaschsoppa
dagens mående: trött och opepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!