tisdag 29 januari 2013

Det är härligt att man är så lättpåverkad!

Den rubriken skulle både kunna handla om helgens bravader och morgonens faktiskt... på två väldigt olika sätt...

Igår kväll hittade jag några bilder i min telefon som jag glömt bort att jag tagit... bara en sån sak...

Kristoffer and the Harbour Heads
(fast Joel hamnade visst ur bild... förlåt)
med Daniel Gilbert på Pustervik i lördags.

Igår fick jag även ett sms av min bästa storsockiplast som skrev att hon skulle infinna sig på gymmet vid halv sju imorgon bitti... som idag alltså... och ja, du kan ju knappast ha missat att jag tänkt komma upp tidigt och gå och träna flera dagar den senaste tiden... men utan några som helst goda resultat... idag, eftersom jag visste att Fia skulle vara där så gick det som en dans att kliva upp, packa träningsväskan, hoppa i träningskläderna och åka till gymmet innan jobbet!

4km på löpbandet senare kände jag mig nöjd... och för dig som tycker att jag är sådär äppelkäck och på gränsen till jobbig som skriver om att jag varit och tränat idag också, inte ens tolv timmar efter senast avslutade pass så vill jag åter igen påminna om att jag hade glömt att jag tog bilder på bandet i lördags... och då även på självaste Daniel Gilbert... så eh, ja, även solen har sina fläckar... eller i mitt fall så kanske det är fläcken som har en sol... jag vet inte riktigt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!