fredag 25 januari 2013

Men va gott...

fick släpat mig till gymmet och kutat på ett löpband och styrketränat en hel del. Är faktiskt riktigt nöjd med kvällens pass! Löpbandet var snällt mot mig... inga krämpor någonstans och ja, 50min senare kan man ju inte vara annat än nöjd! Det gick inte fort, men jag gjorde det... fast i två omgångar... 35min först, sedan styrketräning och efter det gick jag på löpbandet en kvart till. Får helt klart räknas som en godkänd session på gymmet... fredagkväll på gymmet är faktiskt riktigt mysigt... kan jag bara komma ihåg det framöver också, när den där gnistan saknas... det vore fantastiskt!

Sedan fick jag handlat lite på vägen hem också... och idag vet jag inte vad det var men jo, maxi kändes lite som en film... flirtigt är ordet  jag letar efter... mycket trevligt! Fast sedan insåg jag att det kanske bara var jag som var flirtig eftersom jag var så nöjd med passet på gymmet... såg mig själv lite senare i en spegel och insåg att jag gått omkring sådär grymt osnygg i överdragskläder, svettigt, ruffsigt hår och ja, osnygg helt enkelt... men strunt samma, lär ju inte springa på honom igen ändå... och skulle jag göra det (och känna igen honom) så hoppas jag innerligt att jag är mitt något piffigare jag då! Fast vad spelar det för roll... är ju inte direkt så att man hade "fått till det" vid grönsaksdisken ändå... så som de får på film menar jag!

På tal om det, om film och ragg i mataffären... var får manusförfattarna en sån sak ifrån?? har det någonsin hänt på riktigt? Har du någonsin hört att det hänt någon du känner, eller någon som du känners kusin el. dyl? Det är fredag, då får man lov att tänka i konstiga banor... det tycker jag är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!