tisdag 29 januari 2013

Idag blev det inget knypplat...

Eller som man skulle kunna ha sagt: mycket snack och lite knyppling... nä, för det är ju farao bra om man tar med sig beskrivningen... det är inte direkt så att jag klarar av att knyppla på frihand liksom... alldeles för många korsningar och vridningar som kan gå fel för att jag ens ska försöka... så jag satt och sydde på ett förkläde istället... till barndansen... det går sisådär med framstegen på min dräkt. Men det gör inget, mysigt är det ändå och ja, den där dräkten blir nog klar någon gång... kanske!

Hemma igen efter en lång dag, dunkade precis ner i soffan och inser att jag måste packa om träningsväskan... eller iallafall upp... kanske borde ha fixat någon form av mat till imorgon också. men det har bannemig gått mig helt förbi... skulle ju handlat... i förrgår... eller igår... eller idag... nu är det nog sådär ebb i kylskåpet att det lutar åt att bli makrill i tomatsås på finn crisps imorgon till lunch... om jag inte kan övertyga mina kollegor att äta ute med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!