fredag 4 januari 2013

det där med horoskop... så himla bra!

Ja, jag får ju det där "dagens horoskop" i något nyhetsmail varje dag... och ja, jag brukar roa mig med att läsa det... alltid får man veta något man inte visste liksom! och idag, ta mig sjutton, idag fick jag reda på en bra grej faktiskt... eller två till och med!


Tydligen har jag en helt underbar energi idag... inte så men you could have fooled me! Jag känner inte alls av någon underbar energi idag... känner inte alls att jag är kapabel till att få någonting att gnistra... än mindre allt! Lika samma med det där fantastiska humöret jag har... vart har det tagit vägen?!

Hur känner ni andra vågar det? Är det idag du dekorerar om hemma? Är det idag allt du tar i blir bling-blingat och gnistrande? Ni andra, som kanske känner er förfördelade nu, ni får skutta in här så ni vet vad som händer i era liv!

Men jag måste säga att jag ändå tycker att det lyfter humöret lite, den där vetskapen om att det är så det ska vara idag för alla oss vågar... ja, det ger en go känsla helt klart! Är redan på lite bättrare humör faktiskt! (på riktigt alltså... jag är så lättpåverkad!)

have a good one! (känner du hur "light and fun" jag är nu?!)



uppdat. haha, tänkte först att jag kanske skulle skriva att det är en galet ironiskt inlägg det här... ifall någon skulle komma att tro att jag verkligen tror på sånt... men så kom jag på att du som läser ju är en smart och tänkande människa och redan har listat ut att det dryper av någon form av ironi... så tänker jag! hur tänker du?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!