tisdag 22 januari 2013

Tappa aldrig sugen... världen är full av tappade sugar...

En av dem kan vara min... sitter fast mitt i ett beslut... och det tråkiga är att jag inte vill behöva välja... för hur jag än gör så kommer jag att förlora på det... lite grann som att jag står och måste välja mellan pest och kolera och egentligen så skulle jag vilja ha båda... fast vi kan säga att jag väljer mellan godis och godis och ja, jag får bara välja en skål... men om jag bara får välja en skål så är jag lite rädd att jag ska tappa gnistan för den skålen också... det där valet förtar liksom den goa känslan på något vis... förbannat dumt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!