tisdag 27 december 2011

första dagen på mitt nya liv

visade sig ta en till vändning jag inte riktigt räknat med... jag är trött och tänker gå och lägga mig... ska bara fixa dagens 37x3 innan också... men alltså fattar du, klockan är halv elva och jag tänker gå och lägga mig!!! Det är ju helt galet! Kan det vara så att jag pga. avsaknad av sockerkickarna faktiskt är trött?? Sötsugen är jag helt klart... så för att inte gå i fällan så är det borsta tänderna och knoppa som gäller för mig nu!

Känns som om jag håller på att bli vuxen... ovan känsla... men lite mysig samtidigt!

Hur många är kvar i utmaningen förresten?? med bara fyra dagar kvar är det ju synd att ge upp nu, tänker jag! Drop down and give me 37!!! Fast jag ska kanske göra dem själv först innan jag domderar omkring på det där viset... ja, så får det bli!

god natt!

1 kommentar:

  1. Var det 37 idag? Råkade alltså göra en för mycket då. Sit up är inte längre jobbigt, och inte armhävningar heller. Däremot twistar jag inte hela tiden kan jag tillstå. Sov Gott!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!