tisdag 13 december 2011

Är jag man?

 
Du behöver inte svara på det, men jo, det är inte utan att jag börjar fundera… är ju förkyld sedan ett par dagar tillbaka och känner mig verkligen ynklig… som i det där att ”ni kvinnor snackar om att föda barn… ni ska bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld!”… för jo, ibland känns det som om jag ska föda… ut en unge genom näsborren…
 
Ja det var bara det jag ville säga faktiskt… det och att jag önskar er en riktigt trivsam lucia!
 
Firar ni på något särskilt vis?
 
Själv ska jag fira med lite armhävningar och sit ups och twists faktist… inte helt otippat faktiskt… det får förkylningen klara… oj va seriöst det lät… nä, det kanske det inte gjorde, men har man en utmaning så har man!

2 kommentarer:

  1. Här har barnen inte lucia-firande förrän imorgon. Så idag blir en rätt "lusse-fri" dag. Känns lite konstigt..

    SvaraRadera
  2. Strunta i situpsen och twistsen, tillåt dig att vara lite ynklig en stund, det andra finns kvar när du är bättre.
    Krya på dig och trevlig lucia till dig med!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!