tisdag 31 juli 2012

tutt-fixerad!!!

jag alltså... i mina egna till på köpet... men vi börjar från början... var ju med mamma på utflykt idag... till Göksäter på Orust... jäkla ställe... jag ska aldrig mer åka dit... hatar såna där ställen där det inte finns någon logik men en sabla massa skräp och ännu mer folk... eller så var mängden skräp och folk ungefär jämn... klarar inte av burkar det står vad man ska ha i dem, om det inte är gamla burkar från tiden... nya, massproducerade burkar/grejer som ska se ut som något man hade förr har jag väldigt svårt för... eller alla såna där grejer som liksom skriker "nytillverkat för att se autentiskt ut"... bespara mig gärna...

så efter den chocken åkte vi vidare till Stenungsund... strosa på torget tror jag vi hade tänkt göra, men det blev en fika och en tur inne på Lindex, provade massor med behåar... köpte fyra... kan alltid vara bra att ha... sedan gick vi in på Cubus också... där hittade jag en kjol, två toppar och en, hör och häpna, behå till!



Den sista behån, den på Cubus är helt grym! Amazing heter den visst, det står iallafall det på en av etiketterna... och ja, den är vad den heter... man får såna bröst va! Uppiga, fylliga och jäkligt snygga, om jag får säga det själv!!! Men nej, det blir inget bildbevis!!! Där går tillochmed min gräns... eller, jag tänkte tagit en bild, men det blev nästan vulgärt i min värld!

Praktiskt är det också, om man skulle slumra till i soffan och nicka till med huvudet så får man stöd, helt naturligt... eller inte naturligt för det är ju ganska mycket falsk marknadsföring... men ändå! Amazing!!!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!