måndag 2 juli 2012

återvändsgränd?!

En helt fantastisk helg med den kvinnliga delen av närmsta familjen i Strömstad har för min del kryddats lite extra av förvirring och gödning av hamstern i magen... det är supermysigt... inget att klaga på, men det gör det inte lättare, det gör ingenting mer lättförståeligt... det gör allt ännu mindre uppenbart... för det förändrar ingenting... och jag vet inte... kanske att jag börjar komma till återvändsgränden nu... eller iallafall har sett skylten... fast det kan bero på att det är annat jag inte sett på så länge... jag vet inte, jag vill inte ha det så här, samtidigt vill jag inte inte ha det så här... eller jo, men ibland måste man vara glad för det lilla... eller? ibland måste man kanske låta tiden ha sin gång? Fast hur vet man att tiden jobbar i rätt riktning?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!