tisdag 31 juli 2012

det är mycket man borde

dels borde jag nog ligga och sova för länge sen... även om det är semester och vädret imorgon verkar lämna att önska så är det kanske käckt att inte sova bort HELA dagen... kanske... fast vad gör väl det? Jag har ju inget inplanerat... inga måsten... fick frågan idag om jag inte skulle åka utomlands eller så på semestern... Italien kanske?

Och fan vad jag ångrar mig då, att jag inte har bokat någon resa på semestern... fast med vem tänker jag sedan... det är ju det lilla dilemmat man har som singel just, att alla andra har planer med sina respektive och sina familjer och ensam har man ju inte lust att åka iväg sådär... det är ju en sån sak som faktiskt är roligare om man är två... som det mesta egentligen... fast man borde kanske göra det, bara åka iväg... förr gjorde jag sånt, när jag var 19 åkte jag själv till USA ett år... skulle minsann klara av att åka utan vänner och stå på egna ben (fast jag bodde ju hos en familj såklart... men jag kände ju inte dem till en början!)

Dels borde jag nog ta mitt förnuft till fånga... inse fakta och sätta hårt mot hårt... eller bara låta bli... men låtabliandet hänger inte bara på mig, jag kan inte gärna porta, stänga ute eller avvisa... det varken kan eller vill jag... jag vill inte sätta hårt mot hårt heller... vet inte riktigt varför jag skulle... fast jag kanske borde...

men men, det är mycket man bör... måste jag välja en av grejerna så väljer jag att gå och lägga mig nu... källsorteringspåsarna tog jag ju hand om igår så det har jag ju inte att välja på längre heller nämligen... hade ändå valt sovandet just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!