måndag 23 juli 2012

Om att få ändan ur vagnen....

... det visade sig vara svårare än svårt idag... har försökt komma igång med grejer... inte ens slötittande på tv är något jag lyckas med idag... det blåser full orkan ute vad det verkar på träden... jag borde diska och vika ihop tvätten på tvättstället... borde även dra fram snabeldraken och svänga fram över golven... det är mycket man borde... men jag har semester... det finns ingenting jag borde idag som inte går att skjuta upp till imorgon... eller jo, det gör det ju, men det låtsas jag inte om!

Har pass i Partille ikväll, längtar redan... så är det med mig och mina pass, jag saknar dem redan innan de är över, längtar till nästa gång redan innan sista etappen är slut... låter fånigt, jag vet... men så är det med mig... jag är rätt fånig ibland... men det står jag för... för att vara fånig och inte stå för det, det är ännu fånigare... och man vill ju inte överdriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!