onsdag 18 juli 2012

men vad i hela fridens namn hände nu då???!!!

Jag var ju toktrött... skulle sova tidigt... eventuellt plocka undan alla kläder som någon slängt ut över hela lägenheten och ja, sedan sova!!! Sover jag? Nä, det verkar inte så... jag är kass... riktigt kass... har börjat hitta guldkornen i passet jag jobbar på, börjat hitta en form och lite struktur... det kan vara det som gör det...

i övrigt kan jag meddela att jag tydligen blivit tonåring igen... det har flyttat in en hel armé finnar i ansiktet på mig... kan inte vara annat än tonårstecken... förstår inte hur i hela helsiket de tänkte där... men det gjorde de uppenbarligen iallafall... fan också! Det var en sån där liten detalj jag inte såg komma kan man säga... det finns överraskningar och så finns det överraskningar... hade gärna fått en, men inte en av sådan karaktär...

Nu ska hon sova... det lär inte bli någon morgonpromenad imorgon heller... men det är ju tanken som räknas... hoppas jag!

Natti natti... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!