lördag 7 juli 2012

hemma igen...

ja, dels efter en vecka hos mamma och pappa... ett par nätter som blev många fler... det är väldigt gott att vara där, ha folk omkring sig och bli omhändertagen... samtidigt är det väldigt gott att vara hemma hos sig också... skrota runt bland sina saker och bara vara...

dels är jag hemma igen efter en jättetrevlig kväll med fina tjejer, vi firade en vän som fyller år idag, hon bjöd på middag och vi har suttit ute under markisen och ätit, skrattat, pratat, druckit rosé och pratat lite till... helt suveränt trevlig kväll! Magiskt att man kan sitta ute i bara klänning till midnatt utan att frysa!

är galet trött nu, ska sova, bannemig det ska jag! Hade självklart tänkt visa vad jag fyndat idag, men det får nog bli imorgon... nu orkar jag inte...

Natti, natti!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!