tisdag 17 juli 2012

ingen rast... ingen ro...

som alltid typ, innan jag går på semester så har jag rövmycket att göra... för några år sedan gick jag från kontoret strax innan tio på kvällen sista dagen innan semestern började... förstår inte hur det alltid kan komma sig att det blir så?! Förra året gick jag iofs hem i hyfsad tid, har jag för mig... men jag gissar att jag jobbade över kvällarna innan istället...

så planerar jag iallafall att göra detta året... eller ja, vi får se, har pass imorgon kväll och på torsdag har jag andra planer så... ja, vi får se helt enkelt... men iallafall, åkte från jobbet strax innan halv nio dag... har fått gjort en massa iofs, det känns bra... håller på med nästa års kollektioner så det är mest bara spännande och roligt, förutom när inspirationen tryter och tidspressen bromsar istället för att ge skjuts framåt...

väl hemma, ska sätta mig med nästa jobb, måste pula på det där passet till på söndag... har en idé om hur man kan göra men vet inte om det är enligt önskemål med hur man tänkt sig det... får väl kolla upp det först kanske, så det inte blir som man inte har tänkt sig... vet ju hur viktigt sånt är för mig själv... det kan ju vara viktigt för andra också... tänker jag...

2 kommentarer:

  1. Jomen det är ju bra att du tar kontakt med beställaren ;)

    Jag är igång med bloggen igen.. /F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju inte en direkt jobbig grej att göra!! :)

      Big tok-gilla att du börjat blogga igen!!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!