måndag 2 juli 2012

Do you wanna meet and bang or not?!

fick ett skräpmail idag... med denna rubriken... lite rakt på sak kan jag tycka, men det är kanske det man borde prova... INTE maila den frågan lite sådär random till folk hej och hå, men vara mer rakt på sak... inte hålla på och retas, petas och dansa den där dansen med så svåra steg... för stegen ska väl egentligen inte vara så svåra? Ska det inte vara sådär enkelt som det känns... fast det är klart, ibland är inte livet så enkelt, ibland spelar annat in... hur som helst, man kanske borde prova...

den dagen jag vaknar och inte är blyg, då ska jag vara mer rak, mer tuff och ta för mig... den dagen...

4 kommentarer:

  1. Men kanske ändå inte med den meningen... eller?
    De där mejlen är bra konstiga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nä inte just sådär ordagrant, det vore väldigt olikt mig...
      Ja, det är mycket knepigt... varför, undrar man? Vad gör de för nytta? tur att man kan deleta utan att behöva lägga ner allt för mycket kraft vid dem!

      Radera
  2. Säg den på krogen så lär du inte få ett nej. Killar är inte så svårfångade. Haha! ;-)

    Men knepiga mejl som skickas ut, det håller jag med om...

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja, något napp borde jag väl få iallafall?! =) Annars är det riktigt illa kan jag tycka! =)

      ja, man undrar varför!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!