måndag 30 juli 2012

jag lär mig aldrig

Igår... ja, IGÅR hade jag så ont i fötterna att jag dyrt och heligt lovade dem att det skulle dröja flera dagar innan jag tog på mig så mycket som en liten klack... och vad händer??? Jo, jag går på fest för en god vän som fyllde år igår, i tygskor, utan tillstymmelse till klack... drack ett glas vin innan jag kände mig full och överlät flaskan och tillhörande glas faktiskt, till min goda vän... sisådär sugen på att gå på vinet dagen efter kvällen före helt enkelt! Håller mig således i skinnet både vad gäller klackhöjd samt alkoholintag... well done!  (om jag får säga det själv, och då ingen annan har sagt emot så gör jag så! även om eget beröm luktar lite sisådär)

Imorse vaknade vi (tjejerna sov här), åt frukost och tog en tur på "stan"... snubblade in i en av de kombinerade sko/klädbutikerna vi har här i Kungälv och jodå, där stod de visst ett par skor som kallade på mig... värnade till mitt hjärta... och ibland behöver man skor... jag behöver sällan skor just iofs, men det är ju dumt att chansa på att det var just idag man inte behövde...


Så det var liksom bara att slå till... så nu sitter jag här i soffan och "går in" mina nya fynd!!! Och vi är sååååå kära!!! Tror fan jag ska testa att ha dem på mig när jag går ner till tvättstugan... jo, jag hade kollat fel, jag hade inte tvättid igår, det var idag...

Men men, det är ju bara att göra det, dagen började fantastiskt bra, med mina fina fina vänner på frukost... sååå mysigt!!! Tänker avsluta den på ett kalasbra sätt också.... en tur till gymmet för att köra ett spinningpass, det är ju ändå måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!