onsdag 4 juli 2012

Men jisses!!!

jag skulle skriva ett peppigt meddelande om hur mysigt det var att vakna imorse... hur bra dagen började på sitt eget lilla udda vis och hur gott den har fortsatt... men jag kommer liksom inte till skott... får inte till det... skriver och raderar, fegar ur, inser att jag är en mes... fast ändå inte... fast jo, det är jag, men det skulle jag aldrig erkänna!

Idag har varit en bra dag, hittills iallafall... som de flesta dagar, men lite mumsigare kanske ändå... det är bra när man bara intalar sig att det är så det kommer att bli... och det blir så! Vore ju toppen om man kunde göra det med annat också... bara intala sig och att världen (det räcker med den lilla del jag lever i just för min egen del) styr upp... det tycker jag skulle vara bra för framtiden... så, seså, det ska väl inte vara så svårt?! What's the fucking problem liksom?! You know you want to... osv...

Pass ikväll, också ett sätt att spendera onsdagskvällen på... men det är faktiskt ett av det bästa sätten jag vet! Vill du vara med? Det är bara att hojta till (gärna så jag hör annars blir det svårt) och infinna sig 18:45 i Kungälv (Centrum)... som vi brukar säga "finns det hjärterum så finns det säkert en sadel över till dig också!"

hur är det med din onsdag? Är det en av de peppigare sorterna?

2 kommentarer:

  1. Peppig? Nja, men jag cyklade in till Göteborg och tillbaka iaf :) Måste erkänna att spinningcykeln är skönare att cykla på och man sväljer färre flugor...

    Men på fredag morgon kommer jag och cyklar igen :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du helt klok eller? Varför cykla när det går buss?! haha, ja spinningcykling är mycket roligare också! Vilken väg tog du? Den genom kohagen?! Flugor är också proteiner...

      Yeeeeaaaah!!! Då ser jag fram emot fredag lite extra! =)
      kram!!!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!