fredag 27 juli 2012

God morgon!!!

förstår inte hur det kan komma sig att jag är som en överkörd varje morgon när jag vaknar...  tror jag vet varför visst... det är så jäkla varmt i min lägenhet... hjärnan hinner kokas en stund innan man vaknar... det kan aldrig vara bra!

Men men, strunt samma, det går över... idag ska det jobbas lite mer på brännan inför imorgon. Bröllop och fest... Jag ska ha axelbandslös klänning på mig... tubtop it is until then... har letat fram alla tubtoppar jag har... alla två... får alternera dem... vill ju inte dra på mig en massa nya ränder från axelband etc. nu när jag äntligen lyckats bli av med de jag hade! Hade ju varit vansinnigt orutinerat! Vill man ju inte ge sken av!


Nämen om man skulle börja samla ihop sig... duscha, äta frukost, packa lilla strandväskan... ja, så får det bli!


Gjorde det enklaste av enkelt idag... du kanske minns att jag skrev om att jag gick på det, 30% mer protein... jag dricker inte mjölk sådär rakt upp och ner... tycker inte om det... till jordgubbarna i måndags hade jag ju köpt mjölk såklart, för det är ju görgott... men 5dl mjölk går liksom inte åt (men jag ÄLSKAR att det finns återförslutningsbara småpaket numera!!!)... så där stod min extra proteinrika mjölk i kylskåpet... vad ska man göra med den, tänkte jag...


Jo, jag hällde i ca 1dl blåbär, lite agavesirap (för att jag  är en sweet tooth av rang), satta på locket ordentligt och skakade av bara f*n... hade jag kommit på det då så hade jag sjungit "La coca ratcha" som soundtrack, för att det hade varit perfekt! Görgott!!! Nyttigt!!! Och ja, med 30% mer protein! Arla har varit förutseende och gjort den där 30%mer protein-mjölkdrycken med blåbärssmak också... men det måste ju vara goare såhär, när man fått skaka själv?! Det tror jag!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!