lördag 28 juli 2012

It's weddingtime!!!

och jag har sovit bort typ hela förmiddagen... vet vad jag ska ha på mig men tycker kanske valet är lite sisådär nu när jag är insjökräftröd i huden... men men, rött är också en färg och väldigt up and coming inför kommande säsonger kan jag ju också meddela efter senaste trendseminariet jag var på! Jag är så inne alltså!

Men ja, ja, nu, hoppa in i duschen, fixa och trixa, bestämma sig för om håret skall vara hängande eller uppsatt... stora frågor en dag som denna... då allt egentligen bara borde handla om kärlek! Och det kommer det att göra, om några timmar! Jag hoppas självklart på en superdupertrevlig kväll! Tror det kan komma att bli så, vågar ha mina förhoppningar!

Men nä, nu har jag inte tid att sitta här... vad gör du idag?!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt med bröllop!
    Jag har varit ute och sprungit. Blev lite (eum...) blöt kan man säga. Haha!

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är fantastiskt roligt med bröllop!!! Vackert som tusan var det också!

      Men why? Jag hade ju aldrig kommit på tanken att springa, än mindre i regn! =) Sprang eller simmade du?! =)

      kram kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!