onsdag 18 juli 2012

framförhållning tror jag det kallas...

kör lite sådär "semester-dressat" idag... trekantsbikinitop under linnet istället för vanlig bh... så känner man sig lite mer "på väg till stranden" än i vanliga fall känner jag... även om man inte kommer att åka till någon strand what so ever idag just så är det ju ändå tanken som räknas... tänker att det kanske blir "lättare" att gå på semester om kroppen fått vänja sig lite vid tanken...

Magen är inte alls sådär bar...
och nä, jag har inte solglasögon på mig inomhus...
men annars... är det inte heller direkt likt... förutom färgen
men jag skissar på... tänker att övning ger färdighet..

Jag kan ha väldigt svårt att varva ner och hitta semesterkänslan... i år testar jag att semesterklä mig några dagar i förväg... får se hur det går... känner mig mest naken faktiskt, trots att jag har jeans på mig... naken framförhållning... kanske är det nya svarta?!

För mig är ju, helt uppenbart, marinblått och gärna i kombination med blå/vit-randigt det nya svarta... så även idag... bikinitoppen är smalrandig... jag är hopplös... men söt ändå enligt säkra källor!

2 kommentarer:

  1. Jag var mest oroligt över att du inte hade någon hals... Hihi! (Förlåt) ;-))

    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, men jag har ju hals, det där strecket som är under munnen (som för övrigt sitter väldigt nära ögonen) är hakan... hmmm... proportionerna kanske inte riktigt stämmer... får öva på det! =)
    kram!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!