fredag 6 juli 2012

Stort Grattis på födelsedagen!!!

Ja, idag är det ett år sedan jag skrev detta, ett litet inlägg om min världens bästa mamma... ja, den bästa mamman för mig alltså, för mig och min bror, det vågar jag skriva med största säkerhet. Tror knappast vi kunde valt en bättre mamma än vad vi gjorde, hon är fantastisk, helt suveränt snäll och omtänksam... rar så in i hoppsan är hon också och tydligen väldigt charmig! (sånt kanske man inte ser som dotter just... men det har jag hört från säkra källor!)


Men allt sånt där skrev jag ju redan förra året, hur bäst hon är, hur social och snäll hon är, att hennes skönhet liksom sträcker sig hela vägen från kärnan och ut, eller utifrån och in... ja, hon är vacker överallt verkligen! Och det sista året har ju faktiskt bara byggt på allt det där, man blir klokare, visare, vackrare och snällare med åren... tror även jag vågar påstå att hon är världens bästa farmor också numera, farmor var hon även för ett år sedan, men nu är det mer uppenbart att lille V älskar att vara hos farmor och farfar, förra året vid den här tiden var han ju bara en liten skrott! Världens sötaste lilla skrott men ändå!


Förra året skrev jag även allt det där om hur mycket jag älskar henne, det har ju inte ändrats nu heller, jag älskar min mamma massvis, är galet stolt över att få vara hennes dotter och blir jag bara litegrann som hon så är jag nöjd!!!


Stort grattis på födelsedagen älskade mamma!

1 kommentar:

  1. Tack för Dina fina ord Nina! Nu sitter jag här och är alldeles rörd och tårögd av glädje!
    Älskar Dej också! Kramar mamma

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!