lördag 21 juli 2012

Murphy's law...

ja, en liten micro-variant av den anser jag nog ha drabbat mig...

känner att jag har en hals... ena ögat är rött och grumsigt... förkylning på G? Jävligt illa tajmat isåfall... gick på semester igår... här ska knapras färsk ingefära, drickas häxbrygd och ja, ögat får jag väl kanske knata bort till apoteket med för att se vad de har för kuckelimuckmeducin där...

specialpass imorgon som jag inte kan/tänker/vill missa... och jo, en strålande sol på himlen idag som jag inte riktigt känner att jag kan gå ut och omfamna heller... fuck frikkin fuckelifuck... (hjälper inte att svära och skrika fula ord, jag vet, men det känns lite bättre!)

Så, nu har jag fått beklaga mig lite... dags att ta och städa lite då kanske!? (för att göra saker och ting lite roligare... typ)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!