söndag 22 juli 2012

jag hade fel!

Ja, jag erkänner, jag hade fel... det blev inte jäkligt bra... det blev jäkligt bäst! Så himla roligt att köra dagens pass, så himla mycket energi och glädje!!! Tror alla var väldigt nöjda efteråt, någon för att det var över, någon för att de vågade testa och några för att det faktiskt var riktigt, riktigt roligt...

Hela konceptet gick ut på att jag körde för ett gäng musiker och alla hade en eller två låtar med som var från band de spelar i. Detta visste bara en av killarna och jag, så det var så himla roligt att se deras miner när deras låt kom! Så för mig var det ju galet roligt bara för att jag visste att de kunde låten by heart, för dem var det ju roligt att få köra skiten ur cykeln till "sin" låt... lite som önskelåtspass fast en mer ultimat form kan man säga!

Och jo, allsång med dessa killarna slog det mesta... vi var inte många men det var liksom inte någon som inte gav allt, till och med J, som tidigare påstått att man inte kan trampa och sjunga samtidigt sjöng med för kung och fosterland! Underbart roligt!

Och det bästa, för mig personligen, är att det gett mig en lite bredare musiksyn, lite nya favoriter att trampa till, lite ny inspiration och ja, en jäkligt rolig söndageftermiddag!


Denna tex. så jäkla rolig att köra till, tre stående intervaller... come on! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!